Aripioarele de răcire pe întreaga suprafață
disiparea optimă a căldurii
Blocul motor rigidizat de aluminiu de înaltă rezistență (în loc de tigaia de ulei originală din plastic)
mai mult volum de ulei - o mai bună ofertă de ulei
Caracteristici:
măcinat din aluminiu complet, deci mai stabil
o mai bună disipare a căldurii prin aluminiu
o mai bună răcire prin aripioare de răcire
Prelucrat cu CNC extrem (timpul de procesare 7,5 ore)
manopera foarte buna, toate suprafetele frezate
2 litri mai mult pentru răcirea suplimentară a motorului cu până la 15 ° C
dop de scurgere a uleiului magnetic
Greutate: 2,5 kg + ultra stabil
potrivit pentru următoarele coduri ale motorului:
Audi: CJSA, CJSB, CNSB, CJXB, CJXC, CJXF, CYFB, CNTC, CHHB, CHHC, CZPB, CZRA, CJXD, CJXG, CYFB, DJHA, DJHB, DJJA, CNSB, CZPB
VW: CHHA, CHHB, CJXB, CJXC, CJXE, CJXG, CYFB, CNTA, CXDA, CJSA, CJSB, CNSA, CNSB, CXBA, CXBB, CXCA, CXCB, CXDA, CJXA, CJXD, DJHA, DJHB, DJJA, DLBA, CNTC, CZPA, CZPB, CZPC, DEDA
Seat: CJXC, CJXH, CJXG, CJSA, CJSB, CZPB, DEDA
Skoda: CJSA, CJSB, CJSC, CJXA, CHHA, CHHB, CZPA