Ambreiaj armat / Ambreiaj sport Lumină volantă Skoda Octavia II 2.0 TDI 2.0TDI 16V 2.0TDI RS 1Z Skoda Superb II 2.0 TDI 2.0TDI 16V / 2.0TDI 16V 4x4 / 2.0TDI 4x4 3T Skoda Yeti 2.0TD
Disponibilitate Produs:
„NRC Nolimit Racing Clutches” Ambreiaj armat / Ambreiaj sport Lumină volantă Skoda Octavia II 2.0 TDI 2.0TDI 16V 2.0TDI RS 1Z Skoda Superb II 2.0 TDI 2.0TDI 16V / 2.0TDI 16V 4x4 / 2.0TDI 4x4 3T Skoda Yeti 2.0TDI 4x4 5L VDM 1100NM 1600NM Kit de drumuri sinterizate
NRC 1600NM sistem de ambreiaj cu 2 discuri din metal sinterizat Skoda Octavia II 2.0 TDI 2.0TDI 16V 2.0TDI RS 1Z Skoda Superb II 2.0 TDI 2.0TDI 16V / 2.0TDI 16V 4x4 / 2.0TDI 4x4 3T Skoda Yeti 2.0TDI 4x4 5L cu cutie de viteze cu 6 trepte.
Acest pachet de ambreiaj este unul dintre cele mai inovatoare sisteme de ambreiaj de pe piață. Și aici, cuplajul NRC se caracterizează prin soluții mici, detaliate și se remarcă față de alți producători.
-volan de 1 masă din oțel mai ușor măcinat CNC cu inel de pornire frezat, echilibrat conform ISO 1940-1 pentru volane
-Volanta a fost proiectată în așa fel încât ambele discuri să stea cât mai aproape de cutia de viteze, astfel încât arborele de intrare al cutiei de viteze să se așeze cât mai mult posibil în al doilea disc de ambreiaj și astfel poate fi garantată transmisia cuplului maxim la ambele discuri.
-Discuri de ambreiaj cu „High-Performance” - garnituri de frecare sau garnituri sinterizate pentru transmisia cuplului maxim
-Profilul butucului discului este proiectat astfel încât al doilea disc să aibă un butuc mai lung în direcția cutiei de viteze și astfel arborele cutiei de viteze să stea mai bine în dinte
-Disc intermediar din oțel cu o rază exterioară / interioară mai mare, astfel încât să poată fi absorbită mai multă energie termică și raza mai mare înseamnă că căldura poate fi eliberată mai rapid și din exterior / interior.
- În plus, geamul este perforat, ceea ce înseamnă că aerul poate curge prin el, îmbunătățind astfel răcirea
-Asamblare P & P, fără limitator de deplasare a pedalei, perfect măsurată și coordonată
kituri disponibile opțional:
- kit de stradă organic 800Nm+
- kit de curse organice de stradă 1200Nm+ (+ 200,-Euro)
- Trusă de competiție metalică sinterizată de stradă 1100Nm
- Set de curse metalice sinterizate 1600NM (+ 250,-Euro)
Conducem acest kit ca versiune Golf Mk4 în Seat Leon Cupra 4x4 V6 și testăm singuri componentele și nu ca „Fail and Error” pe vehiculele clienților!
!!! Imaginile sunt doar exemple, kiturile livrate pot diferi în anumite detalii (numărul de găuri - arborele cotit, culoarea căptușelii sau structura) !!!
Cu "Street-Kits", comportamentul de pornire și presiunea pedalei sunt complet asemănătoare seriei. Test drive în Leon Cupra V6 4x4 posibil.
!!!Atenţie!!! Cu toate acestea, datorită designului, 2-discurile și Volanta-cu-1-masa pot provoca zgomote de zgomot în zona ambreiajului / din cutia de viteze !!!
Există 2 opțiuni pentru plăci de presiune, punct de presiune apropiat de producția în serie până la 1100NM+, Upgrade Xtreme până la 1600NM+ (+250,-Euro, presiune mai strânsă a pedalei)
Toate piesele sunt special concepute pentru NRC și potrivite între ele.
- potrivit pentru următoarele modele / motoare
- Skoda Octavia II 2.0 TDI 81KW / 110cp (CFHF, CLCA) (1Z_)
Skoda Octavia II 2.0 TDI 100KW / 136cp (AZV) (1Z_)
Skoda Octavia II 2.0 TDI 103KW / 140cp (BMM) (1Z_)
Skoda Octavia II 2.0 TDI 16V 103KW / 140cp (BKD, CFHC, CLCB) (1Z_)
Skoda Octavia II 2.0 TDI RS 125KW / 170cp (BMN, CEGA) (1Z_)
Skoda Superb II 2.0 TDI 103KW / 140cp (BMP) (3T_)
Skoda Superb II 2.0 TDI 16V 103KW / 140cp (BKD, CFFB, CLJA) (3T_)
Skoda Superb II 2.0 TDI 16V 4x4 103KW / 140cp (CFFB) (3T_)
Skoda Superb II 2.0 TDI 125KW / 170cp (CBBB, CFGB) (3T_)
Skoda Superb II 2.0 TDI 4x4 125KW / 170cp (CBBB, CFGB) (3T_)
Skoda Yeti 2.0 TDI 4x4 81KW / 110cp (CFHF, DFSA, CUUA) (5L)
Skoda Yeti 2.0 TDI 4x4 103KW / 140cp (CBDB, CFHC, CLCB) (5L)
Skoda Yeti 2.0 TDI 4x4 125KW / 170cp (CEGA, CFJA) (5L)